Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Αγαπημένα Απριλίου 2014 / Favorites April 2014

Αυτό το μήνα δοκίμασα κάποια προϊόντα και σας παρουσιάζω αυτά που μου άρεσαν περισσότερο:

Mud pack masque (Quenn Helene)
Αυτή η μάσκα με αγγλικό πηλό και υπέροχο άρωμα, εκτός από καθαρισμό,δίνει στην επιδερμίδα μία αίσθηση σύσφιξης που δεν έχω δει από άλλη μάσκα.Την αφήνω 15 λεπτά και μετά το δέρμα μου είναι καθαρό,πιο απαλό και σφιχτό.Μυρίζει υπέροχα και η τιμή της είναι πολύ δελεαστική.(αγορά από i-herb).
Happy light foundation(Bourjois)
Αυτό το foundation μου αρέσει γιατί είναι ελαφρύ σε υφή,είναι ενυδατικό,δίνει μεσαία κάλυψη και φως στην επιδερμίδα.Η διάρκειά του είναι ικανοποιητική και δεν δίνει το εφέ μάσκας στο πρόσωπο.Το έχω πάρει στο χρώμα 53-golden beige.
Ψαλίδι βλεφαρίδων(Body shop)
Θέλοντας να δοκιμάσω το διάσημο ψαλίδι της Shu Uemura το οποίο δεν είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα,συμβουλέυτηκα τη γνωστή make-up artist Μαρία Παγωνάκη.Μου πρότεινε να δοκιμάσω το ψαλίδι του Body Shop που πραγματικά είναι φανταστικό.Κάνει υπέροχη δουλειά και η τιμή του είναι απίστευτη!
Ultimate colour lipstick,290 sweet coraline(Catrice)
Είναι το πρώτο κραγιόν που πήρα από αυτή την εταιρεία και πραγματικά το λατρεύω.Εκτός από το φανταστικό του χρώμα,είναι και ενυδατικό και πολύ σταθερό.Κρατάει στα χείλη χωρίς να τα στεγνώνει και η αίσθηση που αφήνει είναι υπέροχη.Θα δοκιμάσω σίγουρα και άλλα.Το φοράω μαζί με το Longlasting lip pencil,070 I got you babe,που του ταιριάζει απόλυτα.

Eyebrow pencil,515(Inglot)
Αυτό το μολύβι φρυδιών μου αρέσει,σε αντίθεση με πολλά άλλα,γιατί δεν είναι σκληρό,γράφει εύκολα και απαλά και έχει και το αντίστοιχο βουρτσάκι.Είναι εύκολο στη χρήση ακόμα και σε όσες δεν έχουν ιδιαίτερη πείρα.

Σετ 5 πινέλων από Ecotools
Το σετ αυτό το βρίσκω βολικό και χρήσιμο για ταξίδια καθώς περιέχει 5 βασικά πινέλα με αγαπημένο μου το angled brush.Η ποιότητά τους είναι πολύ καλή και η τιμή τους δελεαστική.(αγορά από i-herb)

3 σχόλια: