Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Μελίλωτος:νόστιμη ασυμβίβαστη ελληνική κουζίνα


Αυτό το μικρό εστιατόριο στην οδό Καλαμιώτου μου αρέσει πολύ και χαίρομαι να πηγαίνω!Πάντα σε καλοδέχονται με χαμόγελο και πάντα σε ρωτούν που σου φάνηκε το φαγητό.Τα πιάτα του είναι φτιαγμένα με πολύ καλά ελληνικά τοπικά προϊόντα όπως τυριά,αλλαντικά,φρέσκα ζυμαρικά,ζυμωτό ψωμί.Το φαγητό του είναι η απόδειξη ότι τα ποιοτικά και φρέσκα υλικά κάνουν τη διαφορά στις κουζίνες!Υπάρχει το μενού ημέρας με πολύ καλές επιλογές και το μόνιμο με μεγάλη ποικιλία από ορεκτικά και σαλάτες μέχρι ζυμαρικά και κρέατα νόστιμα και ζουμερά.
Όσες φορές κι αν έχω φάει σ'αυτό το ωραία και απλά διακοσμιμένο χώρο,έχω φύγει ευχαριστημένη και έχω δοκιμάσει γεύσεις Ελλάδας.Η κουζίνα του δεν είναι μόνο παραδοσιακή(κεφτέδες με κόκκινη σάλτσα και παπαρδέλες) αλλά και ασυμβίβαστα δημιουργική!
Τελευταία έφαγα υπέροχη σαλάτα με άισμπεργκ,ρόκα,μανούρι,σύκο και ελληνικό προσιούτο που ήταν πολύ δροσερή και γλυκιά.
Επίσης μία υπέροχη μακαρονάδα με γιαννιώτικα σπαγγέτι και φρέσκο τόνο και ένα από τα αγαπημένα μου πιάτα είναι το κοτόπουλο γεμιστός κε γραβιέρα και μπόλικο ρύζι μπασμάτι με φρέσκο κρεμμυδάκια και άνιθο!
Το χύμα κρασί του είναι μια καλή επιλογή και τα επιδόρπιά του πολύ καλά.
Είναι το μέρος που χαίρομαι να βλέπω γεμάτο,αλλά να βρίσκω πάντα τραπέζι!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου