Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Favorite empties may 2014

Αυτό το μήνα τελείωσαν κάποια από τα αγαπημένα μου προϊόντα που έχω σκοπό να ξανά αγοράσω κάποια στιγμή:

Le Petit Marseillais-masque skin au lait de karité et au miel
Είναι η αγαπημένη μου μάσκα μαλλιών,δεν την αλλάζω με τίποτα!Έχει υπέροχο άρωμα μελιού,αφήνει τα μαλλιά μου μαλακά και ανάλαφρα,αν και την χρησιμοποιώ σε κάθε λούσιμο.Είναι για ξηρά μαλλιά αλλά πιστεύω πως είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους μαλλιών.

Art Deco- high definition foundation
Ένα εξαιρετικό foundation που δεν έχει διαφημιστεί καθόλου.Μου αρέσει γιατί είναι hd κατάλληλο για φωτογραφίες,δίνει μεσαία κάλυψη,δεν γυαλίζει και έχει πολύ καλή διάρκεια.

Max Factor- mastertouch under-eye concealer 
Αυτό το concealer μου αρέσει γιατί και καλύπτει και δίνει φως,όπου το χρησιμοποιήσεις.Έχει ωραία υφή και καλή διάρκεια.Δεν μαζεύει στις ρυτίδες αλλά καλύπτει όπως πρέπει.

The Body Shop-tea tree cool & creamy wash
Υπέροχο κρεμώδες σαπούνι με φρέσκια μυρωδιά!Βοηθάει πολύ τα δέρματα με σπυράκια ή τάση ακμής και καθαρίζει πολύ ωραία χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα.Είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος.

Mac-Angel lipstick(frost)
Είναι το αγαπημένο μου κραγιόν και το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά.Ένα ροζ κρεμώδες χρώμα που ταιριάζει με μακιγιάζ πρωϊνό και βραδυνό το ίδιο ωραία.

                                                       

4 σχόλια:

  1. Εμένα η μάσκα δε μου έκανε κάτι το ιδιαίτερο δυστυχώς, οπότε τη χρησιμοποίησα για να ξυρίζω τα πόδια μου! Το foundation της Artdeco τι τιμούλα έχει; :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το foundation δε θυμάμαι ακριβώς αλλα γυρω στα 20-25€,δοκιμασέ,αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το κρεμώδες σαπούνι σαπουνι θα το δοκιμάσω σίγουρα ! πολύ ωραίο πόστ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να το δοκιμάσεις,ειναι πολύ καλό.:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή